trešdiena, 2011. gada 6. jūlijs

Brīvdienas!!!:)




Beidzot nopelnītas arī pirmās 2 brīvās dienas, kuras steidzu izmantot Stokholmas iepazīšanai un izpētei. Pagaidām sāku tikai ar garām pastaigām un atmosfēras baudīšanu, muzeju apmeklēšanu atliekot uz vēlāku laiku.



Nu patīk man šeit – arī pilsētā. Cilvēki (vietējie) galvaspilsētas sirdī gan vairāk skrejoši un ne tik smaidīgi, bet visnotaļ izskatīgi, kopti, slaidi un stilīgi. Īsta parāde, vērojot biznesa ļaudis uzvalkos un stilīgās kediņās uz retro riteņiem, traucoties cauri sastrēgumiem! Protams, vecpilsēta pilna tūristu un tiem paredzētu vilinošu veikaliņu, kuru kārdinājumam tik grūti pretoties...bet atmosfēra patiesi jauka! 

Šaurās ieliņas atgādina Francijas apmeklējumu pagājušovasar.
Ik uz stūra maza kafejnīca, kur baudīt nesteidzīgu ficka un pārsteidzoši daudz krievu tautības tūristu. Nezinu, kāpēc to šodien īpaši ievēroju, bet liekas, ka viņu šeit ir patiesi daudz, par ko liecina kaut vai tirgotāji augļu/ziedu tirdziņā pie koncerthalles, kuri mēģināja mani uzrunāt gan zviedriski, gan angliski, gan krieviski...



Saldumu veikalā nostalģiski jauks skats-kā sveicienos no mājām!

Sākumā ieraudzīju veikala uzrakstu...

 un pēc tam arī sapņu vietu, kur varbūt reiz strādāt!? Katrā ziņā man patīk šis salikums...

Bet  visvairāk jau jūsmoju par tām salu-saliņām-pussalām, tiltiem un kuģiem, kas kopā viedo to atmosfēru, kuru bauuuuuudu!



Arī rītdiena mana brīvdiena-mēģināšu beidzot ko baudīt arī no kultūras dzīves-kas var būt labāks par kormūzikas koncertu baznīcā tieši man piešķirtajā brīvdienā?:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru