svētdiena, 2011. gada 18. septembris

Pirmā pusīte ārpus LV

Beidzot pievarēts arī pirmais pusmaratons sacensībās Zviedrijā. Kā jau pirmo reizi ārpusē - sajūtas īpašas! Tik daudz skrējēju (12'000), 8 starta koridori, miljons aktīvu un priecīgu līdzjutēju (labākie divi, protams, no Latvijas), gandrīz 100% perfekta organizācija...un tiiiiik saulaina diena! Varat vien iedomāties uz kāda endofrīna viļņa šobrīd atrodos!
Nu klusais mērķītis jau vienmēr tādam skriešanas amatierim kā es ir noskriet savu personisko rekordu. Vienalga, kurā vietā, bet kaut par sekundi uzlabot to laiku...nu neizdevās šoreiz. Bet vienalga esmu priecīga. Kopumā mans visu laiku otrais labākais rezultāts (1.47.46), 2 minūtes labāk nekā pavasarī Rīgā un līdz personiskajam rekordam nieka trīs minūtes. 497. meitene no 3648 meitenēm, savā vecuma grupā 348-ā, vidējais ātrums 5.07 min/km. Ņemot vērā vēl kalnu lejas, kādas Latvijas trasēs ir stipri mazāk, esmu patiesi priecīga! Pirmo reizi izskrēju trasi ar pulsometru, mazliet sašokējos, ka vidējais pulss bijis 184 sitieni/minūtē...nu traki netrenēta joprojām tā mana sirsniņa. Bet vismaz uztrenēta uz baudīšanu - kaut kā liekas, ka īpaši ātrāk arī nekad neskriešu, bet toties ar kādu kaifu uztveru to iespēju kopā ar tik daudz citiem aktīvistiem baudīt mūsu svētkus!:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru